fbpx

Špecialista zákazníckej podpory

Do nášho tímu hľadáme zodpovedného a komunikatívneho človeka ktorý bude zodpovedný za komunikáciu so zákazníkmi a poskytovanie podpory klientom. Vhodné aj pre absolventov.

Miesto práce

Kysucké Nové Mesto

Termín nástupu

1.3.2025 alebo dohodou

Druh pracovného pomeru

Plný úväzok alebo živnosť

Mzdové podmienky

od 1 100 EUR/mesiac

Hľadáš prácu, ktorá má zmysel? Pridaj sa k nám!

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Budeš zodpovedný za komunikáciu so zákazníkmi a poskytovanie podpory klientom (telefonicky, e-mailom, cez online platformu).
  • Evidovať a spracovávať faktúry v rámci nášho systému.
  • Zabezpečovať základné administratívne úlohy a podporu pre chod kancelárie.
  • Pripravovať a aktualizovať jednoduchú dokumentáciu, návody a interné materiály.
  • Asistovať pri organizácii školení a kurzov pre našich klientov.

Koho hľadáme:

  • Človeka, ktorý je ochotný učiť sa a posúvať sa ďalej.
  • Pozitívne naladeného človeka, ktorý sa vie vynájsť a poradiť si v každej situácii​.
  • Pohodového a zodpovedného člena tímu, ktorý bude prínosom pre naše stabilné a priateľské pracovné prostredie.

Benefity a výhody práce s nami:

  • Priateľský a rodinný kolektív, kde sa každý môže spoľahnúť na druhého.
  • Stabilné pracovné prostredie malej firmy s dlhoročnou tradíciou.
  • Flexibilný prístup k riešeniu problémov a individuálne zaškolenie.
  • Pravidelný kontakt s odborníkmi z oblasti účtovníctva a vzdelávania.

Hľadáme človeka, ktorý má predovšetkým: 

Výborne digitálne zručnosti a zvláda prácu v MS Office.

Komunikačné zručnosti a orientáciu na spokojnosť zákazníka.

Zodpovednosť a schopnosť samostatne riešiť úlohy

Podrobné informácie o pracovnej ponuke: 

V prípade otázok k pracovnej ponuke nás kontaktuj na tel. čísle: +421 948 035 408 (Mgr. Hrivík).

Ak máš chuť tvoriť budúcnosť online vzdelávania, zašli nám svoj životopis a motivačný list, aby sme sa o tebe dozvedeli čo najviac.

Reagovať na pracovnú ponuku môžeš emailom na: kariera@midaro.sk a do predmetu emailu uveď "Špecialista zákazníckej podpory".

Kontaktovať budeme iba kandidátov zaradených do výberového konania za účelom pohovoru.